Genereer leads via je website

Met onze bewezen aanpak zorgen wij voor een constante stroom van leads. We zorgen voor een goede synergie tussen platform, campagnes en overige uitingen. Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met het genereren van leads?

Plan een intake

Vertrouwd door toonaangevende opdrachtgevers in diverse sectoren

Voelt als je eigen in-house team, zonder de kosten of het management

Met onze specialistische kennis op het gebied van leadgeneratie zijn we een verlengstuk van je bedrijf of marketingafdeling. Door onze ervaring in een groot aantal branches weten we precies wat er nodig is om je leadgeneratie van de grond te krijgen. Door constant bij te sturen zorgen we samen voor relevante leads voor jouw bedrijf.

Wat feiten over onze agency

In een snel veranderende online wereld hebben wij een intrinsieke wil om te blijven leren, zowel op individueel als organisatorisch niveau. Wij zijn er op gericht op de hoogte te blijven van nieuwe marketing strategieën, platforms of technologieën.

2.5mln

Ad spend

Het afgelopen jaar besteedden we meer dan 2,5 miljoen aan advertentiebudget.

5

Specialisten

Een compact team, met super specialistische kennis.

130+

Tevreden opdrachtgevers

Inmiddels vertrouwen meer dan 130 ondernemers op onze kennis & expertise.

Bekijk hoe onze klanten succes boeken met leadgeneratie

Benieuwd naar wat wij doen voor welke merken? Bekijk dan een onze klantcases. 

Bekijk nog 8+ cases

Waarom kiezen voor Klubb

Alles perfect op elkaar afgestemd

Bij effectieve leadgeneratie draait alles om synergie. Wij zorgen ervoor dat al jouw kanalen – van Meta en Google Ads tot je website en overige uitingen – naadloos samenwerken. Geen losse flodders, maar een samenhangend systeem dat resultaten levert. Wil je meer weten?

Plan een intake

Download onze CRO prompt

Wil je weten hoe jouw landingspagina of productpagina presteert en waar er nog verbeteringen mogelijk zijn? Download dan onze gratis CRO prompt en ontvang direct inzichten voor meer conversie.

Blije klanten, succesvolle samenwerkingen

Klubb doet voor ons de SEA, omdat wij er zelf minder tijd voor hadden. Hiermee zijn ze proactief, eerlijk en hebben ons enorm geholpen in het verbeteren van ons SEA-beheer. We zijn zeer tevreden en overwegen zelfs om ook onze website aan hen toe te vertrouwen. Aanrader!

Binnen een dag of 10 had ik een website waarvan ik dacht; dit is wat ik wilde en wat ik nodig had. Van begin tot eind meegenomen in het proces en het resultaat mag er wezen. Ook de advertentie campagnes wordt door de mannen van Klubb onderhouden. Ook dit naar volle tevredenheid.

Onze samenwerking met Klubb verloopt bijzonder prettig. Het team werkt professioneel, blijft altijd correct en denkt actief mee om tot de beste oplossingen te komen. Een betrouwbare partner waar we graag mee samenwerken!

Onze werkwijze

We houden van structuur en hebben daarom een duidelijke en gestructureerde werkwijze ontwikkeld die we zorgvuldig toepassen in ieder traject om consistentie en kwaliteit te waarborgen.

Plan een intake

1

Strategie & doelstellingen

Tijdens een kick-off leggen we doelstellingen vast en maken we op basis van de doelstellingen een strategisch plan.

2

Uitrollen marketingstrategie

Op basis van het strategische plan gaan we de marketing strategie uitrollen en alle benodigde assets en accounts opzetten en realiseren.

3

Monitoring & optimalisatie

We analyseren en optimaliseren voortdurend om het meeste uit je marketing efforts te halen.

Klein team, met specialistische kennis

Jos van der Pluijm

Design & Development

Robin den Brok

UX / UI

Daan van den Nosterum

Advertising

Robin Aarts

Content

Maurice van der Pluijm

Advertising

Match of geen match?

Wel een match

  • Je wilt kwalitatieve en relevante leads.
  • Je zoekt een data gedreven aanpak.
  • Je waardeert inzicht en transparantie.
  • Je streeft naar duurzame groei.
  • Je wilt kanalen naadloos afgestemd hebben.

Geen match

  • Je wil snelle leads, kosten wat het kost.
  • Je wilt geen tijd investeren in strategie.
  • Je kiest kwantiteit boven kwaliteit.
  • Je hoeft geen inzicht in data.
  • Je prioriteert korte termijn boven langetermijnsucces.

Plan een intake

Benieuwd naar onze ideeën over je vraagstuk en wil je weten aan welke eventuele kosten je moet denken?

Plan een intake