Haal meer klanten binnen met Google Ads
Zorg voor directe zichtbaarheid in de grootste zoekmachine ter wereld, op zoektermen die voor jouw organisatie van belang zijn en trek relevante bezoekers naar je website.
Toon advertenties wanneer mensen
zoeken naar wat jij te bieden hebt
Als mensen iets willen doen, kopen of ergens heen willen, begint de zoektocht in de meeste gevallen op Google. Een advertentie op Google kan worden weergegeven precies op het moment wanneer iemand zoekt naar producten of diensten zoals die van jou. Of het nu op desktop of mobiel is, een advertentie op het juiste moment kan waardevolle klanten opleveren.
Succesvol adverteren in 3 stappen
Instellen metingen
Om alle data te kunnen vergaren stellen we Google Analytics en Google Tag Manager in en installeren we deze op de website.
Opzetten Google Ads account
We zetten de campagnes en advertentiegroepen op, we stellen de juiste zoekwoorden in, schrijven advertentieteksten en zorgen dat alles goed wordt doorgemeten.
Optimalisatie en onderhoud
Wekelijks sturen wij bij om de resultaten continu te optimaliseren. Op die manier behaal je optimaal rendement uit je advertentiebudget.
Behaal succes met Google Ads
Google Ads is één van de meest belangrijke online marketingmiddelen voor veel organisaties. Elk bedrijf wil immers meer leads, meer omzet of meer naamsbekendheid tegen een bepaald marketingbudget. De zoekmachine, in het specifiek Google, speelt hier een onmisbare rol.
Overige specialisaties
Google Analytics
Het succes van online marketing ligt in data. Google Analytics is een van de populairste tools voor het verzamelen en analyseren van belangrijke websitedata. Om deze data te vergaren is een goede inrichting van Analytics cruciaal.
Google Tag Manager
Tag Manager helpt je met het plaatsen van tags in de codering van je website om iets te meten. Als je aan de slag gaat met je online marketing, is Tag Manager een bijzonder handig programma dat veel tijd bespaart.
Microsoft advertising
Microsoft Ads (vroeger Bing Ads) is het advertentieplatform van Microsoft en omvat drie zoekmachines: Bing, Yahoo en AOL. Als je gaat adverteren via Microsoft Ads dan wordt je advertentie getoond in alle drie deze zoekmachines.
Veelgestelde vragen
Google Ads is dé online advertentieoplossing die bedrijven gebruiken om hun producten en diensten te promoten op Google. Google Ads biedt de mogelijkheid om op de korte termijn conversies binnen te halen, of dit nu offerte formulieren, contactaanvragen of de verkoop van producten zijn. Bij Google Ads betaal je per klik.
Advertenties worden op Google weergegeven zodra mensen online zoeken in Google naar de producten en/of diensten die jij aanbiedt. Door slimme technologie te gebruiken (algoritme van Google), geeft Google Ads uw advertenties weer aan potentiële klanten op het moment dat ze actie (kunnen) gaan ondernemen.
Als adverteerder betaal je bij Google Ads per klik. Het maakt dus niet uit hoe vaak de advertentie getoond wordt. Er worden pas kosten in rekening gebracht zodra iemand daadwerkelijk op jouw advertentie klikt.
De kosten van Google Ads kunnen zelf worden bepaald. Google Ads werkt met bijna elk budget. Kosten worden enkel in rekening gebracht wanneer gebruikers interactie met uw advertentie hebben, zoals klikken om naar uw website te gaan of uw bedrijf te bellen. Er is bij Google Ads geen minimaal bestedingsvereiste en geen vereiste contractduur: u kunt uw advertenties op elk gewenst moment stopzetten. De kosten van een klik of oproep kunnen variëren op basis van enkele factoren. Wél adviseren wij een minimaal advertentiebudget te hanteren van €15,- per dag.