Genereer leads zonder grote investering
Je wilt aan de slag met online leadgeneratie maar geen volledig nieuwe website laten maken? Geen probleem! Met een landingspagina van Klubb heb je geen complete nieuwe website nodig, maar kun je toch laagdrempelig aan de slag met het genereren van leads, zonder grote investering.
Overtuig bezoekers van jouw product of dienst
Bij online leadgeneratie maakt Klubb gebruik van diverse overtuigingsmethodieken. Een informatieve website voldoet dus niet altijd aan onze criteria om een advertentietraject te starten. Wil je toch adverteren maar geen nieuwe website laten maken? Dan is een landingspagina wat voor jou. Benieuwd naar de mogelijkheden?
Een landingspagina, hoe werkt dat?
Strategie bepalen
Hier bepalen we het doel van de landingspagina, gebruikte call to actions en welke input hier vanuit jou als klant voor nodig is.
Design
Na het bepalen van de strategie gaan we aan de slag met de vormgeving van de landingspagina, waarbij we diverse overtuigingsmethodieken toepassen.
Technische realisatie
Zodra het design is goedgekeurd gaan we de landingspagina realiseren. Landingspagina helemaal klaar en goedgekeurd? Dan zetten we hem online op jouw unieke (sub)domein.
Snel meer leads, minder kosten
Klubb maakt effectieve landingspagina’s die het kort en simpel houden. Op deze manier weet de bezoeker eenvoudig hoe de landingspagina werkt en is duidelijk wat het bezoek moet doen. Wij maken een doeltreffend ontwerp, een goed formulier en zorgen voor een goede uitstraling.
Overige specialisaties
Google Analytics
Het succes van online marketing ligt in data. Google Analytics is een van de populairste tools voor het verzamelen en analyseren van belangrijke websitedata. Om deze data te vergaren is een goede inrichting van Analytics cruciaal.
Google Tag Manager
Tag Manager helpt je met het plaatsen van tags in de codering van je website om iets te meten. Als je aan de slag gaat met je online marketing, is Tag Manager een bijzonder handig programma dat veel tijd bespaart.
Microsoft advertising
Microsoft Ads (vroeger Bing Ads) is het advertentieplatform van Microsoft en omvat drie zoekmachines: Bing, Yahoo en AOL. Als je gaat adverteren via Microsoft Ads dan wordt je advertentie getoond in alle drie deze zoekmachines.
Veelgestelde vragen
Een landingspagina is een webpagina die bezocht wordt als gevolg van zoekmachine optimalisatie of een advertentie campagne. De inhoud van een landingspagina sluit direct aan op de advertentie met als doel leads te genereren. Dit soort pagina kan geheel op zichzelf staan of deel uitmaken van je al bestaande website. Daarom is een landingspagina dé oplossing om laagdrempelig of tijdelijk een advertentietraject te starten.
- Een landingspagina sluit een op een aan bij je advertenties. Daardoor hoeft je bezoeker niet na te denken of te zoeken. Dit resulteert in minder bezoekers die afhaken en meer bezoekers die de boodschap op de pagina gaan lezen.
- Een landingspagina biedt de mogelijkheid om je bezoeker stap voor stap te overtuigen. In je advertentie lok je de bezoeker met een voordeel. Op je landingspagina kun nog meer voordelen noemen en bevestigingen met ‘social proof’.
- Een goede landingspagina kan je advertentiekosten besparen. Hoe relevanter de landingspagina is voor Google, hoe beter voor jouw Ads advertentie. Hoe relevanter, hoe beter je wordt beoordeeld en minder hoeft te betalen voor een ‘klik’.
- Dit zal er allemaal voor zorgen dat de conversie omhoog gaat.