Aanzienlijke impact met de juiste advertentiestrategie voor HappyBed

Willem van den Eertwegh – HappyBed

HappyBed is een online webshop die zich focust op de verkoop van dekbedden. In de afgelopen drie maanden hebben we voor HappyBed mooie resultaten behaald door middel van strategische inzet van Google Ads in het zoek- en shoppingnetwerk. Hieronder de belangrijkste resultaten welke we in de eerste drie maanden van deze case hebben weten te behalen.

Google Advertising

2000+ transacties via Google Ads

We hebben voor HappyBed in de afgelopen drie maanden meer dan 2000 transacties weten te genereren via hun Google Ads-campagnes. Dit vertegenwoordigt een indrukwekkende stroom van klantenaankopen.

Gemiddelde Return on ad spent (ROAS) van 14

HappyBed heeft niet alleen verkocht, maar ook efficiënt geïnvesteerd. Hun gemiddelde ROAS van 14 illustreert de effectiviteit van de advertentie-uitgaven. Voor elke euro die ze in Google Ads hebben geïnvesteerd, heeft Klubb €14 aan omzet weten te genereren.

Meer dan 1,2 miljoen vertoningen

Middels onze Google Ads campagnes heeft HappyBed meer dan 1,2 miljoen vertoningen gegenereerd, wat aangeeft dat hun advertenties een breed publiek hebben bereikt.

Meer dan 35.000 klikken naar de website

Met meer dan 35.000 klikken naar hun website hebben we een aanzienlijke hoeveelheid verkeer weten te genereren.

Gemiddelde Conversieratio van 5,5%

Een gemiddelde conversieratio van 5,5% benadrukt dat meer dan 5% van de websitebezoekers overging tot aankoop, wat een uitzonderlijk resultaat is en wijst op de doeltreffendheid van de campagnes

De succesvolle aanpak van Klubb:

Wat heeft tot dit succes geleid?

  • Effectieve advertenties: we hebben gezorgd voor aantrekkelijke en overtuigende advertenties, wat leidde tot een hoge CTR.

  • Feed optimalisatie: we hebben de productfeed geoptimaliseerd om het maximale uit het Google Shopping netwerk te halen.

  • Voortdurende optimalisatie: We hebben voortdurend de campagnes geoptimaliseerd om steeds betere resultaten te bereiken.

  • Geleidelijk opschalen: vanuit een positieve ROAS geleidelijk opgeschaald om ze alle mogelijke ruimte naar boven te benutten.

Conclusie:

Het succesverhaal van HappyBed in Google Ads toont aan dat met de juiste strategie er mooie groeicijfers kunnen worden behaald. Op naar meer groei.

Plan een call