Online leads binnenhalen? Ik was niet direct overtuigd. Klubb bewijst het tegendeel. Onze website haalt leads binnen op dagelijkse basis

Twan van Schaijk – JJM Personeel

JJM Personeel is een uitzendbureau en brengt internationale vakkrachten samen met opdrachtgevers in de bouw, afbouw en techniek. Dit doen zij iedere dag met passie, gedrevenheid en persoonlijk contact.

Website Google Advertising

Uitgangspositie

JJM Personeel was op zoek naar meer leads en online groei. De huidige website voldeed niet meer aan de wensen en presteerde niet naar behoren. Bovendien was JJM nog niet bezig met proactieve acquisitie van opdrachtgevers. Tijdens een prettig kennismakingsgesprek kwam naar voren dat het aan ons was om hier verandering in te brengen.

Wat hebben we gedaan?

Na grondig onderzoek kwamen we tot de conclusie dat een nieuwe en beter converterende website essentieel zou zijn voor JJM Personeel.

We hebben deze website gebouwd en er een nieuwe Google Ads campagnestrategie op losgelaten. De Google Ads campagnes hebben we dusdanig ingericht, dat deze direct aansluiten op de nieuwe structuur van de website. Dit heeft als voordeel dat we de website bezoekers direct kunnen laten landen op het onderwerp waar ze naar op zoek zijn. Hierdoor maximaliseren we de kans op conversie.

Voor JJM Personeel hebben we daarnaast alle metingen dusdanig ingesteld dat we goed inzicht hebben in de prestaties van de campagnes: via welke campagnes converteren de bezoekers? Wat kost een lead? Wat levert een lead op? Deze data hebben we inzichtelijk gekregen voor zowel ons als de klant om te kunnen bepalen of de vernieuwde website en het advertentie traject de gewenste resultaten opleveren.

Door de harde groei van JJM Personeel kregen zij onlangs te maken met een nieuwe uitdaging. Ze hadden niet genoeg vakkrachten beschikbaar voor het aantal aanvragen dat zij binnen kregen vanuit opdrachtgevers. Ook bij dit vraagstuk hebben wij JJM Personeel kunnen ondersteunen middels wervingscampagnes voor Roemeense vakkrachten in de bouw, afbouw en techniek.
Deze wervingscampagnes hebben we ingezet via zowel Google Ads als social ads (Facebook & Instagram), met beduidend goede resultaten door de specifieke targeting mogelijkheden die deze advertentieplatformen bieden.

Resultaten

Wij zijn heel blij met de fijne samenwerking die we hebben met JJM Personeel en trots op de behaalde resultaten tot dusver.

  • Wekelijks nieuwe adviesgesprek aanvragen via de website
  • 700% meer adviesgesprek aanvragen via formulieren
  • 75% meer klikken op telefoonnummers
  • Conversiepercentage stijging van 35%
  • 20% meer klikken op mailadressen
  • 20% meer bezoekers
Plan een call